tirsdag 8. april 2008

bilder fra gårsdagen

Først. Eg må svelga ein kamel - mothårs. Jet-lagen er ikkje over, eg våkna 06.30 mens dei andre fortsatt purka og sov, men ryktene seie at dei har våkna ein del ganger dei og i natt...

Og han fyren så bur på rom med oss e ikkje JC, men CJ, fortsatt fra LA. Han gikk ut døra kl 07 og sa "See you later", men eg trur det var det siste vi såg til han...

Men her er bilder fra i går - kos dokk.

Maria har teken på nudlene sine


Yngve spise med pinnar: "Hey! ta bilde NÅ dei henge fast"


Me va oppe i denne byggningen, Tokyo Metropolitan Government Office, 211 meter høg trur eg an va. I 45 etasje...


...Såg utsikten sånn ut


Me snubla over et tempel


Og kirsebærtreet står i blomst


Kan någen seriøst fortella meg koss du får ein gravemaskin opp der? "OObs, me bygde oss inne"!?


Yngve kan slappe av


Dette krysset er stort, trur faktisk at det kryssert flest mennesker på grønt lys her enn noen andre steder i verden, kan det stemme?


Me har bare tatt Metroen feil vei ein gang - ganske bra gjort.

2 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Ja, det med krysset stemmer faktisk.

Marias (udon?)nudler ser fantastisk gode ut. Får lyst på nudler til frokost istedenfor kjedelig brød...

Ak sa...

Det er artig å se litt bilder fra hva dere gjør :) Her i Lågendalen var det 0 grader og lav tåke i morges. Ikke fullt så hyggelig med andre ord. Ønsker dere en bedre natt på et bedre hotell!